جنبش مرصوص

تحلیلی سیاسی فرهنگی

جنبش مرصوص

تحلیلی سیاسی فرهنگی

جنبش مرصوص

خداوند در سوره صف می فرماید:
إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ

می خواهیم از مرصوصین شویم.
بنیان مرصوص یعنی بناهای پولادین

پیوندها

عاشورایی دیگر


پس از صلح امام حسن علیه السلام



  به علت خیانت یاران، عاشورا برپا شد.

 

 

 پس از برجام


آماده عاشورای دیگر باشیم

 

 

انشاالله امید همه اشان را ناامید خواهیم کرد

ما جهان را سراسر کربــلا می کنیم


 

 


  • محمد جواد ابراهیمی

نظرات  (۲)

درد من تنهایی نیست؛
بلکه مرگ ملتی است که گدایی را قناعت؛
بی عرضگی را صبر و
با تبسمی بر لب...
این حماقت را حکمت خداوند می نامند.
  • سما علیزاده
  • ندارم چشم من، تاب نگاه صحنه سازیها
    من یکـرنگ بیزارم، از این نیـــرنگ بازیها
    زرنگی، نارفیقا! نیست این، چون باز شد دستت
    رفیقان را زپا افکندن و گـردن فرازیها
    تو چون کرکس، به مشتی استخوان دلبستگی داری
    بنازم همت والای بـاز و بی نیازیها
    به میدانی که می بنـدد پای شهسـواران را
    تو طفل هرزه پو، باید کنی این ترکتازیها
    تو ظاهرساز و من حقگو، ندارد غیـر از این حاصل
    من و از کس بریدنها، تو و ناکس نوازیها
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">