جنبش مرصوص

تحلیلی سیاسی فرهنگی

جنبش مرصوص

تحلیلی سیاسی فرهنگی

جنبش مرصوص

خداوند در سوره صف می فرماید:
إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ

می خواهیم از مرصوصین شویم.
بنیان مرصوص یعنی بناهای پولادین

پیوندها

یه عبرت از تاریخ نچندان دور

خیلی وقت است که می خواهم در وب پستی بگذارم اما فرصتی ایجاد نمی شد، آنقدر موضوعات و کارهای عقب مانده داریم که انتخاب یه موضوع برای این پست یه مقدار کار سختی بود.

اما چند روزی هست که از برخی دولت مردان دولت تدبیر امید ادبیاتی را می شنوم که یا انتخابات سال 76 می افتم

آن وقتی که محمد خاتمی و دار و دسته اش از قبل مردم سالاری دینی به ریاست جمهوری رسیدند و در طول 8 سال فضای تبلیغاتی را درست کرده بودند با این عنوان که پیام دوم خرداد باید درک شود.

ناقص العقل ها حتی به رهبری  تیکه می انداختند که باید پیام دوم خرداد را بشنود!!!

مشکل آن ها، مشکل امروز برخی دولت مردان تدبیر و امید است.

آنها دست پاچه شدند و رای مردم به خود را، اشتباه تفسیر کردند.  آنها گوش شنیدن پیام انقلاب را نداشتند و هیچ گاه نفهمیدند مردم برای چه انقلاب کردند و پای آن ایستادند به خاطر همین است که اکنون در زباله دان تاریخ ایران رفتند.

چند وقتی است که برخی معاونین دولت تدبیر و امید برای مجلس خط و نشان می کشند که پیام 24 خرداد را دریافت نکردند!!!

جالب تر اینکه وزیر ارشاد هم...!!!!!

اینها گمان می کنند مردم به دنبال تفسیر و تحلیل رئیس جمهور از مبانی هنر و... هستند، چند صباح دیگر رنگ حنای برخی مدعیان پیام 24 خرداد دیدن دارد!!


  • محمد جواد ابراهیمی

نظرات  (۴)

سلام با افتخار لینک شدی
ســـــلام وب خیلی خوبی دارید
به ما هم ســــــــر بزنید
[بدرود]
یـــــــــــــــــاعلی
خوشحال میشم از حضورتان در وبلاگم
رهبر معظم انقلاب:
در همان روزهای اوّل، دومِ بعد از انتخابات بود که جناب آقای خاتمی - رئیس جمهور عزیزمان - از من وقت ملاقات خواستند و آمدند با من ملاقات کردند. به ایشان گفتم من نمیدانم شما در این چند روز که گرفتار مسائل انتخابات بوده‌اید، فرصت کرده‌اید این رادیوها را گوش کنید یا نه؟ اما من گوش کرده‌ام. این رادیوها این‌طور وانمود میکنند که حرکت دوم خرداد، حرکتی بر ضدّ انقلاب، بر ضدّ امام و بر ضدّ اسلام بود! روشهای تبلیغات است؛ این‌طور حرکت میکنند. من مایلم شما در همین اوّلین صحبتی که خواهید کرد، تو دهن اینها بزنید و نشان دهید که نه، قضیه این‌طور نیست؛ راه، راه امام است؛ راه، راه انقلاب است. بعد از سه، چهار روز ایشان یک مصاحبه مطبوعاتی داشتند. بعد که ایشان با من مجدّداً ملاقات کردند، گفتند من در حال آن مصاحبه مطبوعاتی چیزهایی در ذهنم آماده کرده بودم که بگویم؛ اما همه‌اش از یادم رفت. تنها چیزی که به یادم بود، همان حرف شما بود که گفتید تو دهن اینها بزنید. ایشان در آن مصاحبه، تو دهن آنها زد. تا امروز هم بحمداللَّه رئیس جمهور، رئیس مجلس، رئیس قوّه قضایّیه و مسؤولان کشور، موضع انقلاب، موضع امام، موضع اسلام و پایبندی به ارزشهای اسلامی را هر روز تکرار میکنند.
۱۳۷۸/۰۹/۲۶

----------------------------
رادیوهای بیگانه به مجردی که انتخابات تمام شد طوری لحن خود را تغییر دادند که انگار دوم خرداد را آنها راه انداخته‌اند، اما رئیس جمهوری در نخستین مصاحبه خود با دفاع از راه امام و انقلاب بر تمامی تبلیغات آنان خط بطلان کشید و در دهان یاوه گویان کوبید.
۱۳۷۸/۰۹/۲۶


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">