جنبش مرصوص

تحلیلی سیاسی فرهنگی

جنبش مرصوص

تحلیلی سیاسی فرهنگی

جنبش مرصوص

خداوند در سوره صف می فرماید:
إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ

می خواهیم از مرصوصین شویم.
بنیان مرصوص یعنی بناهای پولادین

پیوندها

پاسخ

ولی صحبت کردن درباره حجاب با اینجور افراد خیلی سخته...
چون مثلا تا تیتر نه اصلا بدون تیتر در این مورد حرف می زنی به سرعت جبهه میگیرند و یا خود را توجیه می کنند یا از باحجابا بدی میگن.
اینو قبول دارم که بعضی از باحجابامون خوب برخورد نکردند و خوب پیش نرفتند و هیچ کاری هم در جهت ترویج حجاب تقریبا انجام نشده و به قول حاج آقای پناهیان وضعیت حجاب ما هم اکنون اگر با توجه به گذشته فکر کنیم خیلی هم عالیه و باید بدتر از این ها می بود.
ولی من به عنوان دانشجو دلم برای دوستم ناراحت می شه و زخمی میشه وقتی میبینم نماز اول وقت و روزه های مستحبی و خیلی از کاراش ترک نمیشه ولی حجابش ....
وااااای
اصلا تعریف نشده...
میگه منو خانواده مون اینجوری راحتیم...

مطالعاتم در مورد حجاب کم نبوده ولی متاسفانه اقرار می کنم تقریبا اصلا نتونستم یک نفر رو حتی نظرش رو درباره حجاب کنم.
خیلی بحث ها در گروه دوستیم و همکلاسی هام سر ناهار راه میندازم و از هر نوع بحثی استقبال میکنند و آخرشم به نتیجه میرسیم ولی حجاب ....

جواب: پیامبر برای مسلمان کردن یه جوان یهودی پنج سال روی او کار کرد تا آخر سر مسلمان شد.

یکی از چیزهای مهمی که انسانها تغییر می دهد بحث علمی نیست که الحمدلله شما مسلط هستید

مهم ترین چیزی که انسانها را در بند می کند اخلاق است.

در مورد چگونگی آن توضیح خواهم داد چون بحثش خیلی مفصله که ما چگونه با سبک زندگی خود انسانها را تغییر دهیم نه فقط بحث علمی

بیشتر کسانی که شما با آنها روبرو هستید تشنه اخلاق و  مرام هستند اگر دیدند خود بخود عوض می شوند

  • محمد جواد ابراهیمی

نظرات  (۲)

سلام وب خیلی زیبایی دارید خوشحال میشم به وب منم سری بزنید
  • یه بنده خدا
  • بسم رب المهدی....
    اسلام به ذات خودنداردعیبی هرعیب که هست ازمسلمانی ماست....
    سلام نظرشمادرسته که مابایدروشخصیت خودمون کارکنیم چون اینطوری تاثیر بیشتری داره,یاحتی ناخاسته رفتارماباعث تغییر مثبتی درطرف مقابل میشه.(البته اگه ببینه که رفتاروکردار ماحقیقیه نه ازروی اجبار ویاترس ازخانواده ومدیر مدرسه و..ودرعین داشتن حجاب هم میشه شیک بود...)قبول دارم که من چادری خیلی وقتا بارفتاراشتباهم باعث چادرگریزی یاحتی بدتر,دین گریزی شدم....
    امااین یه طرف قضیه است که ماباید شخصیت خودمون رودرست وزیباشکل بدیم.ولی خوب گاهی من چادری مثلا باورود به دانشگاه(یاهرمحیط بزرگتردیگه ای)180درجه تغییر رویه میدم.بایدچیکارکرد تاچادریهاروازدست نداد؟یامثلاچرادوست من که دردبستان قاچاقی چادر مییپوشید(چون چادری بودنو دوست داشت)الان که دانشجوشده باچنین وضعی بیرون میاد؟من خیلی وقتاااونقدرروی چادری کردن, نه!عقایدبغل دستیم متمرکز میشم که خودموفراموش میکنم....
    ابجی سپهری میدونم توی چه شرایط سختی هستی ,چقدرسخته ببینی ونتونی کاری کنی,تازه جالبتر اینکه بخوان شمارو ارشاد به راه کج کنند!خدایارویاورت باشه التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">