جنبش مرصوص

تحلیلی سیاسی فرهنگی

جنبش مرصوص

تحلیلی سیاسی فرهنگی

جنبش مرصوص

خداوند در سوره صف می فرماید:
إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ

می خواهیم از مرصوصین شویم.
بنیان مرصوص یعنی بناهای پولادین

پیوندها

خونی تازه در رگها دیپلماسی

خونی تازه در رگهای دیپلماسی(در ادامه مطلب)



حضرت آقا فرمودند:      

اعتماد دکتر مصدق به امریکاییها و پاسخ امریکا با کودتای 28 مرداد و همچنین بی وفایی امریکاییها به محمدرضا پهلوی بعد از فرار او از ایران، اشاره و امروز، در میان ملتها، منفورترین قدرتها، امریکا است.

استکبار به انسانها و دولتهایی اطلاق می شود که دخالت در امور ملتهای دیگر و تحمیل بر دیگران را حق خود می دانند و به هیچکس هم پاسخگو نیستند.

ایشان افزودند: نقطه مقابل استکبار، ملتها و انسانهایی هستند که زیر بار زورگویی، مداخله جویی و تحمیل قدرت استکباری نمی روند و با آن مبارزه می کنند که ملت ایران از اینگونه ملتهاست.

جوانان اول انقلاب نیازی به تحلیل در مورد مبارزه با امریکا نداشتند زیرا ظلم و ستم امریکا و حمایت آن از رژیم بی رحم طاغوت را دیده بودند اما جوان امروز باید با تحقیق و تحلیل درست دریابد که چرا ملت ایران با استکبار و رویکردهای امریکا مخالف است و دلیل بیزاری ملت ایران از امریکا چیست؟

حضرت آقا، ضمن حمایت از مجموعه مسئولان و مذاکره کنندگان با پنج به علاوه یک، تأکید کردند: اینها فرزندان انقلاب و مأموران جمهوری اسلامی هستند که با تلاش فراوان در حال انجام دادن مأموریت سخت خود می باشند و «هیچ کس نباید آنها را تضعیف کند، مورد توهین قرار دهد یا سازشکار بداند.

بأذن الله از این مذاکرات ضرری هم نمی کنیم بلکه تجربه ای در اختیار ملت قرار می گیرد که مثل تجربه تعلیق موقت غنی سازی در سالهای 82 و 83، ظرفیت فکری و تحلیلی مردم را بالا خواهد برد.

رهبر انقلاب در تشریح بیشتر نتایج آن تجربه ملی افزودند: یک دهه قبل در مذاکرات با اروپایی ها، با نوعی عقب نشینی، تعلیقی را که در واقع تحمیل شده بود پذیرفتیم اما بعد از دو سال تعلیق و تعطیلی بسیاری از کارها، همه فهمیدیم که حتی با این گونه کارها، مطلقاً امیدی به همکاری طرفهای غربی وجود نخواهد داشت.

حضرت آقا فرمودند: اگر این کار را نمی کردیم ممکن بود برخی مدعی شوند که اگر یک بار عقب نشینی می کردید مشکلات حل و پرونده هسته ای عادی می شد، اما با تجربه تعلیق موقت، همه درک کردند که طرفهای ما دنبال اهداف دیگری هستند، لذا کار و پیشرفت را مجدداً شروع کردیم.

ایشان تفاوت وضع هسته ای امروز ایران با یک دهه قبل را تفاوت از زمین تا آسمان خواندند و ضمن اعلام حمایت جدی و محکم از مسئولان مسائل جاری با امریکا افزودند: به مذاکرات جاری خوش بین نیستم چرا که معلوم نیست نتایجی را که ملت انتظار دارد به همراه بیاورد اما معتقدیم این تجربه ایرادی ندارد به شرط اینکه ملت بیدار باشد و بداند چه اتفاقی دارد می افتد.

حضرت آقا فرمودند: با انتقاد شدید از برخی عناصر «تبلیغات چیِ ساده لوح یا مغرض» افزودند: بعضی با خط گیری از رسانه های بیگانه در تلاشند با گمراه کردن افکار عمومی، اینگونه القا کنند که اگر در مسئله هسته ای تسلیم شویم، همه مشکلات اقتصادی و غیر اقتصادی حل می شود.
ایشان در اثبات بطلان این ترفند تبلیغاتی، به توطئه ها و طرحهای ضد ایرانی امریکا قبل از مطرح شدن بحث هسته ای ایران استناد کردند و از همه ملت بویژه جوانان دانشجو و دانش آموز خواستند که در این زمینه تفکر و تأمل کنند.

حضرت آقا فرمودند: آیا اول انقلاب که امریکا تحریم های ایران را برقرار کرد و آن را ادامه داد مسئله هسته ای در میان بود؟ آیا هنگام هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران و قتل عام 290 سرنشین آن، بهانه ای به نام مسئله هسته ای وجود داشت؟ آیا در سالهای اول انقلاب که امریکایی ها طرح کودتای پایگاه شهید نوژه را اجرا کردند موضوع هسته ای مطرح بود؟ آیا حمایتهای تسلیحاتی و سیاسی امریکا از گروههای ضد انقلاب پس از پیروزی انقلاب به علت فعالیتهای هسته ای ایران بود؟

حضرت آقا فرمودند: بنابراین مسئله هسته ای، بهانه ای بیش نیست و فرضاً اگر روزی این مسئله با عقب نشینی ما حل شود آنها برای ادامه دشمنی با ایران عزیز، دهها بهانه دیگر از جمله پیشرفتهای موشکی، مخالفت ملت ایران با رژیم صهیونیستی و حمایت جمهوری اسلامی از مقاومت را مطرح می کنند.


حضرت آقا تأکید کردند: دشمنی امریکایی ها با جمهوری اسلامی به این علت است که ملت ایران با رد خواستهای آنها، معتقد است امریکا علیه ایران هیچ غلطی نمی تواند بکند.

رهبر انقلاب در ادامه سخنانشان، نگاه به درون و تکیه بر قدرت داخلی را راه حل واقعی مسائل و مشکلات موجود دانستند و خاطرنشان کردند: اگر ملتی به قدرت و تواناییهای خود متکی بود از اخم یا تحریم دشمن متلاطم نمی شود و ما باید دنبال تحقق این هدف باشیم.

ایشان افزودند: همه حرف ما با مسئولان گذشته و امروز این است که برای پیشرفت و گشایش کارها، به ظرفیتهای متنوع و گسترده انسانی، طبیعی و جغرافیایی ایران تکیه کنید.

حضرت آقا در همین زمینه تحرک دیپلماسی را هم بسیار لازم خواندند و افزودند: تکیه بر تواناییهای درونی به معنای نفی دیپلماسی نیست اما باید توجه داشت تحرک دیپلماسی تنها بخشی از کار است و محور اصلی، اتکا به توانایی داخلی است که می تواند پای میز مذاکره نیز اعتبار و اقتدار بیاورد.

حضرت آقا توجه ملت و مسئولان را به این نکته مهم جلب کردند که ایران در مواجهه با دشمنان، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، هیچگاه دچار استیصال نشده و از این پس هم نخواهد شد.

ایشان بار دیگر با حمایت از اقدامات و تلاش های دولت محترم و مسئولان، در عرصه دیپلماسی و مذاکرات، خاطرنشان کردند: این اقدام، یک تجربه و احتمالاً یک کار مفید است. اگر نتیجه گرفته شود چه بهتر اما اگر نتیجه گرفته نشد، معنایش این خواهد بود که برای حل مشکلات، کشور باید روی پای خود بایستد.


حضرت آقا فرمودند: توصیه قبلی خود را یک بار دیگر تکرار می کنم؛ نباید به دشمنی که لبخند می زند، اعتماد کرد.

حضرت آقا فرمودند:

حضرت آقا فرمودند: توصیه من به مسئولین عرصه دیپلماسی و مذاکره این است که مراقب باشید، لبخند فریب گرانه دشمن، شما را دچار اشتباه و خطا نکند.
حضرت آقا افزودند: مسئولان، به اظهار نظرها و اقدامات طرف مقابل، دقت و توجه لازم را داشته باشند. آنها از یک طرف لبخند می زنند و اظهار تمایل به مذاکره می کنند اما از طرف دیگر بلافاصله می گویند، همه گزینه ها روی میز است. حالا مثلاً چه غلطی می خواهند بکنند معلوم نیست.

حضرت آقا با اشاره به سخنان یکی از سیاستمداران امریکایی که خواستار بمباران اتمی ایران شده بود، خاطرنشان کردند: اگر امریکاییها راست می گویند که در مذاکرات جدی هستند، باید به دهان این افراد یاوه گو بزنند و دهان آنها را خرد کنند.

حضرت آقا فرمودند: دولتی که دارای این توهم است که نسبت به مسائل جهان و مسائل هسته ای، مسئولیت دارد، غلط می کند، که کشور دیگری را تهدید هسته ای کند.
ایشان افزودند: امروز، امریکاییها به دلیل تسلط سرمایه داران قدرتمند و کمپانیهای صهیونیستی بر دولت و کنگره، بیشترین رودربایستی را با محافل و رژیم منحط صهیونیستی دارند و بیچاره ها مجبورند ملاحظه آنها را بکنند اما ما که مجبور نیستیم ملاحظه آنها را داشته باشیم.

حضرت آقا فرمودند: ما از روز اول گفتیم، اکنون هم می گوییم و در آینده نیز خواهیم گفت که ما رژیم صهیونیستی را یک رژیم نامشروع و حرام زاده می دانیم.

ایشان با اشاره به هوشیاری ملت و مسئولان خاطرنشان کردند: ما از هر اقدام مسئولان که در جهت مصلحت کشور باشد، حمایت می کنیم اما این توصیه را هم به مردم و مسئولان و بویژه جوانان، داریم که چشم های خود را کاملاً باز کنید زیرا تنها راه رسیدن به اهداف ملت، حفظ آگاهی و هوشیاری است.

  • محمد جواد ابراهیمی

نظرات  (۲۶)

  • هیئت محبین امام رضا(علیه السلام) اراک
  • پرسیدم از حلال که قدت چرا خم است؟      
    گفتا خمیدن قدم ز بار ماتم است

     گفتم به چرخ بهر چه پوشیده ای کبود؟   
     آهی کشید و گفت که ماه محرم است

    سلام و عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه عزای سالار شهیدان، حضرت ابا عبد الله الحسین(علیه السّلام).
    [گل]بر آنیم تا در ماه محرم الحرام با عنایات پروردگار منان و استعانت از ارباب عاشقان، مطالب مفید و مختصری را در مورد سیره ی حسینی و  برخی ویژگی های نهضت عاشورا در اختیار شما همراهان عزیز و همیشگی قرار دهیم.[گل]

    امید واریم همواره مخاطب مطالب این سایت باشید.
    التماس دعای فرج
    یاعلی(علیه السّلام)
    سلام

    میزبانیم با

    *دروازه ی باز

    *پرند...

    *کلمات

    * زیباتر... و....

    پاسخ:
    سلام
    چشم
    ممنون از بصیرت افزاییتون
    یکی از هم دانشگاهیام می گفت : نباید بعضی وقت ها به خاطر سختی کشیدن کمتر آدما ؛ کار خودمونو بکنیم و لی تو حرف زدنمون با نرمش بیشتری حرف بزنیم!!!!
    خدا خودش ما را در این استقامت کمک کند
    یاحق
    پاسخ:
    البته اگر در مورد حرف های نرم شما تبلیغات زیاد نکنند و از آن سوء استفاده های فراوان نکنند حرف دوست درست است
    و الا برخی اوقات باید داد زد تا همه بشنوند
    انشاالله
    سلام آقای ابراهیمی خوشحال میشم ب وبلاگ بنده سری بزنید و تبادل لینک کنیم. یاحسین
    پاسخ:
    سلام
    چشم
  • ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
  • عالــــــــــــــــــــــــی
  • لایتنــــــــاهی ...
  • باز امشب از تب تو شها! تاب می‌خورم
    باز از فـــــرات خشک لبت آب می‌خورم
    باز از نسیـم کرب و بلا مست می‌شوم
    می‌سوزم و سیاهی یک‌دست می‌شوم...

    سلام علیکم
    ممنون برای مطلب
    با پک اول عملیات محرم به‌روز هستیم. لطفاً بازنشر بدید
    یا حسین علیه السلام
    پاسخ:
    سلام علیک
    چشم
  • ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
  • به نظرمن که هم قشنگه هم جامع هس وهم پرمحتواچون اگه این ویژگی هارونداش تووب من نبود
    شرایطم شرایطه

    پاسخ:
    عجب استدلال عمیق علمی نمودید!!!!!!!
    با این استدلال بسیار دقیق علمی!!!!!!!! بنده حرفی برای گفتن ندارم
    موفق باشید
  • طلبه امروزی
  • سلام

    باز هم محرم آمد ... با مطلب "حسین بن علی" بروز هستم . این مقاله حاوی دیدگاهی اصیل و عقلی مطابق باشرع در مورد قیام امام حسین علیه السلام است . در این مقاله بیان شده است که : 1. امام از زمان و مکان شهادت خود آگاهی نداشت 2. امام برای امر به معروف و نهی از منکر که مصداقش تشکیل حکومت اسلامی بود به سوی کوفه روانه گشت . شما هم می توانید نظر خود را بیان کنید .

    به اضافه : نظری نوین درباره حضرت رقیه علیها السلام
    پاسخ:
    سلام
    ممنون

    سلام..
    منتظر حضورتان هستم

    با آب طلا نام حسین قاب کنید
    با نام حسین یادی از آب کنید
    خواهید که سربلند و جاوید شوید
    تا آخر عمر تکیه بر ارباب کنید
    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام
    چشم
    سلام
    فریاد بزن که کربلاماتم نیست      میراث حسین گریه و ماتم نیست
    جان مایه ی نهضت حسینی است    هرکس که به ظلم تن دهدادم نیست
    انشاالله که مردم ایران بتوانند اگاهی وهوشیاری خودرا حفظ کنند.
    التماس دعای فراوان
    پاسخ:
    سلام علیک
    مثل آب یک هجا داشت عمر کودک رباب..
    سلام
    با کتاب مراقبه های عاشورایی  بروزیم
    پاسخ:
    سلام
    شرمندم
    فعلا نمی تونم
    اما حتما جبران می کنم
    انشاالله
  • سما علیزاده
  • داستـان خلقـت زن..." 
      از هنگامی که خداوند مشغول خلق زن بود، شش روز می‌گذشت.
      فرشته‌ای ظاهر شد و گفت: "چرا این همه وقت صرف این یکی
      می‌فرمایید؟"

      خداوند پاسخ داد:
      دستور کار او را دیده‌ای‌؟

      باید دویست قطعه متحرک داشته باشد، که همگی قابل جایگزینی
      باشند.
      باید بتواند با خوردن قهوه تلخ بدون شکر و غذای شب مانده کار کند.
      دامنی داشته باشد که همزمان دو بچه را در خودش جا دهد و وقتی از جایش بلند شد ناپدید شود.
      "بوسه‌ای داشته باشد که بتواند همه دردها را، از زانوی خراشیده گرفته تا قلب شکسته، درمان کند."
      فرشته سعی کرد جلوی خدا را بگیرد.
      "این همه کار برای یک روز خیلی زیاد است. باشد فردا تمامش
      بفرمایید."
      خداوند گفت : نمی شود!!
      چیزی نمانده تا کار خلق این مخلوقی را که این همه به من نزدیک است، تمام کنم.
      از این پس می تواند هنگام بیماری، خودش را درمان کند،
      یک خانواده را با یک قرص نان سیر کند و یک بچه پنج سال را وادار کند دوش بگیرد."
      فرشته نزدیک شد و به زن دست زد.
      "اما ای خداوند، او را خیلی نرم آفریدی."
      بله نرم است، اما او را سخت هم آفریده‌ام.
      تصورش را هم نمی‌توانی بکنی که تا چه حد می‌تواند تحمل کند و زحمت بکشد."
      فرشته پرسید :
      "فکر هم می‌تواند بکند؟"
      خداوند پاسخ داد :
     
    "نه تنها فکر می‌کند، بلکه قوه استدلال و مذاکره هم دارد."
      آن گاه فرشته متوجه چیزی شد و به گونه زن دست زد.
      فرشته پرسید : اشک دیگر برای چیست؟"
     
      اشک وسیله‌ای است برای ابراز شادی، اندوه، درد،
      نا‌امیدی، تنهایی، سوگ و غرورش."
      فرشته متاثر شد:"شما فکر همه چیز را کرده‌اید، چون زن‌ها واقعا حیرت انگیزند."
      زن‌ها قدرتی دارند که مردان را متحیر می‌کنند.
      همواره بچه‌ها را به دندان می‌کشند.
      سختی‌ها را بهتر تحمل می‌کنند.
      بار زندگی را به دوش می‌کشند، ولی شادی، عشق و لذت به فضای خانه می‌پراکنند.
      وقتی خوشحالند گریه می‌کنند.
      برای آنچه باور دارند می‌جنگند.
      در مقابل بی‌عدالتی می‌ایستند.
      وقتی مطمئن‌اند راه حل دیگری وجود دارد، نه را نمی‌پذیرند.
      بدون قید و شرط دوست می‌دارند.
      وقتی بچه‌هایشان به موفقیتی دست پیدا می‌کنند گریه می‌کنند.
      وقتی می‌بینند همه از پا افتاده‌اند، قوی و پابرجا می‌مانند.
      آنها می‌رانند، می‌پرند، راه می‌روند، می‌دوند که نشانتان بدهند چه قدر برایشان مهم هستید.
      قلب زن است که جهان را به چرخش در می‌آورد.
      زن‌ها در هر اندازه و رنگ و شکلی موجودند و می‌دانند که بغل کردن و بوسیدن می‌تواند هر دل       شکسته‌ای را التیام بخشد.کار زن‌ها بیش از بچه به دنیا آوردن است،
      آنها شادی و امید به ارمغان می‌آورند. آنها شفقت و فکر نو می‌بخشند.
      زن‌ها چیزهای زیادی برای گفتن و برای بخشیدن دارند.
      خداوند گفت: "
    این مخلوق عظیم فقط یک عیب دارد!"
      فرشته پرسید: "چه عیبی؟"
      خداوند گفت:


      "قدر خودش را نمی داند . . ."
  • محمد باقر کمالی
  • سلام
    خسته نباشید
    ببخشید که در این مدت زیاد اذیتتون کردم
    برای خداحافظی مزاحم شدم حلالم کنید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیک
    مراحم بودید
    التماس دعا
  • مجنون الطلاییه
  • سلام برادر
    واقعا عذر میخوام ک إنقد دیر اومدم
    بابت دعوتتون ب بیان خیلی ممنونم
    فقط ی سوال کوچولو
    میشه ی توضیح مختصر در مورد ایمیلی ک گذاشتین بدین
    خوب متوجه نشدم؛ینی باید ی وبلاگ بسازم؟؟
    پاسخ:
    سلام
    علیک
    چشم
    با سلام...

    ولایت فقیه و جریانی انحرافی

    استراتژی دشمن در انحراف تشیع چیست؟ آیا سلفی گری دیگری اینبار در دل تشیع به جود می آید؟ آیا ما شیعیان منحرفی هستیم؟

    http://iran1414.blog.ir/post/26

    منتظر حضور گرم و نظرات سازنده تان هستیم

    پاسخ:
    سلام

     

    بخش هایی از کتاب عشق پدر پسر:

    عجیب بود رابطه میان این پدر و پسر. من گمان نمی کنم در تمام عالم، میان یک پدر و پسر، این همه تعلق، این همه عشق، این همه انس و این همه ارادت حاکم باشد. من همیشه مبهوت این رابطه ام .این رابطه "رابطه عاشق و معشوق است. رابطه دو انیس و همدل جدایی ناپذیر است.

    دوباره روضه شروع شد ...
    بروزم.
    التماس دعا
  • واحد فرهنگی
  • ‏قال الامام باقرعلیه السلام: لو یعلم الناس ما فى زیارة قبرالحسین علیه السلام من الفضل، لماتوا شوقاً.(14)
    امام باقرعلیه السلام فرمود: اگر مردم مى‏دانستند که چه فضیلتى در زیارت مرقد امام حسین علیه السلام است از شوق زیارت مى‏مردند.
    سلام..

    منتظر حضورتان هستم
    عن ابى جعفر و ابى عبدالله علیهماالسلام یقولان: من احب أن یکون مسکنه و مأواه الجنة، فلا یدع زیارة المظلوم. )17(
    از امام باقر و امام صادق علیهماالسلام نقل شده که فرمودند: هر کس که مى ‏خواهد مسکن و مأوایش بهشت باشد، زیارت مظلوم ـ امام حسین ـ را ترک نکند.
    التماس دعا
  • هیئت معصومیه سپهر
  • هم هیئتی، سلام.
    ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام رو تسلیت عرض می کنم، عزاداری هاتون قبول باشه، التماس دعا.
    با شروع دوباره هیئت معصومیه سپهر، منتظر اعلام حضورتون هستیم.
    لینک هیئت رو هم اصلاح بفرمائید:
    http://masoumiye2.sepehrblog.ir
  • طلبه امروزی
  • سلام

    با مطلب جذاب «مُدگرایی» بروز هستم . در این پست اول بحثی کوتاه درباره مُدگرایی شده و بعد انواع پوشش بانوان در قسمت های مختلف بررسی شده است و هر کدام از این انواع پوشش دارای عکس (تصویر) هستند تا ذهن خواننده بیشتر با طرز پوشش آن سبک آشنا گردد ... مطلب رو از دست ندید . می تونید مطلب رو در ادامه مطلب بخونید یا اینکه فایلش رو دانلود کنید . راستی صفحه اختصاصی «دیدگاه های من» بروز شد .

  • قاصدک منتظر
  • با افتخار لینک شدید...
     با سلام و قبولی عزاداری ها با صرفا جهت تامل و عبرت! سخن رهبر در سال 78
    به روزم www.jalili0151.blogfa.com


    صحبت های حضرت آقا واقعا با صلابت بود من که وقتی صحبت های ایشون رو میشنوم یا میخونم احساس غرور و شجاعت بهم دست میده
    و این صحبت ها کاملا جواب سوالات شما رو در پست های قبلی داد علی الخصوص اونجا که می فرمایند:(( اینها فرزندان انقلاب و مأموران جمهوری اسلامی هستند که با تلاش فراوان در حال انجام دادن مأموریت سخت خود می باشند و «هیچ کس نباید آنها را تضعیف کند، مورد توهین قرار دهد یا سازشکار بداند.))
    موفق و پیروز و سربلند باشین



    پاسخ:
    یکی از چیزهایی که هنگام نظر دادن و قضاوت کردن لازم است دقـــــــت است
    اگه پست را با دقت می خواندید می دیدید که در آن کسی سازشکار معرفی نشده
    معنای سازشکار یک چیز است و معنای دشمن شناسی چیز دیگر بحث ما در پست مورد نظر شما در مورد دشمن شناسی است
    بله هنوز هم سر نظر خودم هستم
    وقتی بزرگواری در پیام بعد از مذاکرات ژنو چندین مرتبه از دشمن به بزرگی یاد می کند
    و آنها را قدرت های بزرگ می داند!!!! متوجه می شوم خطا نکرده ام
    البته این بزرگواران پایبند به انقلاب و رهبری هستند و این نکات برای تذکر است
    تشکر از لطفتان
  • مجنون الطلاییه
  • سلام
    عزاداریهاتون قبول ان شالله
    بروزم
    اگه سر بزنین خوشحال میشم

    التماس دعا
    یا حسین(ع)
    پاسخ:
    سلام چشم

    گفتند شهید گمنامه ، پلاک هم نداشت ، اصلا هیچ نشونه ای نداشت ؛ امیدوار بودم روی زیرپیرهنیش اسمش رو نوشته باشه …
    نوشته بود : “اگر برای خداست ، بگذار گمنام بمانم”

    سلام خوشحال میشم به من هم سری بزنی....

    پاسخ:
    سلام
    انشاالله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">