جنبش مرصوص

تحلیلی سیاسی فرهنگی

جنبش مرصوص

تحلیلی سیاسی فرهنگی

جنبش مرصوص

خداوند در سوره صف می فرماید:
إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ

می خواهیم از مرصوصین شویم.
بنیان مرصوص یعنی بناهای پولادین

پیوندها

التــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــماس

به همسرم زنگ زدم.

منی که کمتر می شد به او التماس کنم امـــــــا این بار التماس کردم.

چندین مرتبه!!

التـــــــــــــــــــماس دعــــــــــــــــــــــــــا

دوستان و رفقا را دیدم.  هنگام خداحافظی به آنها التماس می کردم که دعایم کنند.

التـــــــــــــــــــماس دعــــــــــــــــــــــــــا

وارد فضای مجازی و مخاطبین وب شدم.

به همه مخاطبین وبم التماس می کنم التـــــــــــــــــــماس دعــــــــــــــــــــــــــا

منی که تا دیروز فکر می کردم التماس دعا یه جور خداحافظی است وقتی که دقت کردم دیدم نه خیلی معنا در این التماس کردن خوابیده که می خواهم در مورد اون مقداری صحبت کنم.

ماها کمتر می شه که برای مادیات به هم دیگه التماس کنیم.

وقتی با دوستم از ماشین پیاده می شویم به او التماس نمی کنم که کرایه منو حساب کن.

اما به او التماس می کنم که منو دعا کن.

التـــــــــــــــــــماس دعــــــــــــــــــــــــــا

وقتی با دوستم برای خرید وسیله ای به فروشگاه می رویم التماس نمی کنم که هزینه مرا پرداخت کن.

اما التماس می کنم که دعایم کند

التـــــــــــــــــــماس دعــــــــــــــــــــــــــا

وقتی که از دوستانم جدا می شوم التماس نمی کنم که به من زنگ بزنن.

اما التماس می کنم که دعا کنن.

التـــــــــــــــــــماس دعــــــــــــــــــــــــــا

وقتی که .....

التـــــــــــــــــــماس دعــــــــــــــــــــــــــا

می بینید چقدر دعا برای ما مهم است که به خاطر آن چندین مرتبه در روز التماس می کنیم.

دعا آنقدر مهمه که نه تنها ما در مورد آن زیاد التماس می کنیم بلکه

کمی فکر کنید ببینید دیگران چندین مرتبه در روز به شما التماس کردن؟؟

می توان با قاطعیت گفت دعا تنها چیزی است که ما در مورد آن نسبت به یکدیگر زیاد التماس می کنیم.

التـــــــــــــــــــماس دعــــــــــــــــــــــــــا

و هیچ گاه از التماس کردن هم خجالت نمی کشیم.

حتی به کسانی که آنها را نمی شناسیم التماس می کنیم.

به راننده تاکسی

التـــــــــــــــــــماس دعــــــــــــــــــــــــــا

به فروشنده

التـــــــــــــــــــماس دعــــــــــــــــــــــــــا

به کسی که برای اولین بار چند دقیقه با او صحبت کردم

التـــــــــــــــــــماس دعــــــــــــــــــــــــــا

و  ....

التـــــــــــــــــــماس دعــــــــــــــــــــــــــا


شاید بهتر باشه که معنای التماس را بدونم

التماس با درخواست و خواهش کردن تفاوت داره.

التماس درخواست و خواهش هماره با تواضع، تضرع، تحقیر و کوچک کردن خود نزد دیگران است

در خواهش کردن، خود را کوچک نمی کنم بلکه مؤدبانه تر درخواست می کنم.

در التماس شدت درخواست بسیار بالاتر از خواهش است خواهشی که همراه با کوچک کردن خود  تضرع و عجز باشه تازه می شه التماس.

حالا ببین دعا چقدر برای ما مهمه روزی چند مرتبه به هم دیگه التماس می کنیم که....

التـــــــــــــــــــماس دعــــــــــــــــــــــــــا

امـــــــــــــــــــا غالبا ما التماس دعای دیگران رو  فراموش می کنیم و یادمان می رود به کسانی که به ما التماس کرده اند دعا کنیم.

و همین طور دیگران نیز التماس های ما رو فراموش می کنن.

اما یه جایی هست که اگر بری التماس کنی تا دعایت کنند فراموشت نخواهند کرد

کجا؟

؟

؟

غریبی در این هستی هست که اگه به او التماس کنم فراموشم نخواهد کرد.


اباصالح التماس دعا هر کجا رفتی یاد ما هم باش


نجف رفتی کربلا رفتی کاظمین رفتی یاد ما هم باش





خـــــاک بر دهان مــــــن


او همه التماس کردن های مرا می دیدید.
او می دید چگونه دیگران التماس مرا فراموش کردند و دعایم نکردند.
با اینکه به او التماس نکرده بودم!
دعایـــــــــــــــــــــــم کرد!
من خواب بودم
اما او دعــــایم کرد
من در غفلت بودم
اما او دعایم کرد
من بد بودم
اما او دعایم کرد
من گناه کردم
اما او دعایم کرد
من او را چند ماه فراموش کرده بودم
اما او هر لحظه به یاد من بود و دعایم کرد
من به او عشق نمی ورزیدم
اما او دعایم کرد
دیگران را بر او ترجیح می دادم
اما او دعایم می کرد
و.... همین طور نامردی های من ادامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه دارد
اما او دعایم می کند


انصاف بدهید اگر من با دوست خودم اینگونه که با او رفتار کردم، رفتار می کردم دوستم با من چه می کرد؟
وقتی به او می گفتم التماس دعا واقعا مرا دعا می کرد؟؟
نفرین چه طور؟؟

اما من
در حق او این همه بدی کرده ام
عذر خواهی هم نکرده ام
التماس دعا هم نگفته ام

اما او برایم دعا می کند

دعا می کند تا سر به راه شوم
دعایم می کند تا از گناه فاصله بگیرم
دعایم می کند تا عاشقش شوم
دعایم می کند تا فرجش را در این ماه از خدا بخواهم

دعایم می کند تا دعایش کنم

بیایید دعایش کنیم که هم اکنون مشغول دعا کردن بر ماست
بیایید وفایش کنیم که او هم اکنون مشغول دعای ماست
بییایید نیازش کنیم که او هم اکنون مشغول دعای ماست

اصلا به دعای او من نوشتم
به دعای او تو می خوانی
به دعای او قلبت می شکند
و به دعای او اشک می ریزد
پس بدان همینک تو را دعا می کند

پــــــــــــــــــــــــــس

بیایید دعایش کنیم که هم اکنون مشغول دعا کردن بر ماست
بیایید وفایش کنیم که او هم اکنون مشغول دعای ماست
بییایید نیازش کنیم که او هم اکنون مشغول دعای ماست

التماس دعــــــــــــــــــــــــــــا از کسی که کمتر به او فکر می کنم
التماس دعــــــــــــــــــــــــــــا از کسی که کمتر بر او دعا می کنم
التماس دعــــــــــــــــــــــــــــا از کسی که کمتر به او می گویم التماس دعــــــــــــــــــــــــــــا

آقا شب قدر نزدیک است التــــــــــــــــــــــــــــماس دعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

التــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــماس   دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا از همگی




مام علی النقی (ع)، امام نقی ،دانلود آهنگ نقی شاهین نجفی، emem naghi، imam naghi imamnaghi  , emamnaghi , کمپین یاد آوری امام نقی به شیعیان ، پوستر عکس تصویر کمپین امام نقی  امام نقی+  naghi+imam  + پوستر عکس اهنگ شاهین نجفی امام نقی ، دانلود آهنگ جدید شاهین نجفی در محکومیت حکم ارتدادش، دانلود آهنگ جدید شاهین نجفی - ایستاده مردن, شاهین نجفی, شاهین نجفی ایستاده مردن, متن آهنگ ایستاده مردن شاهین نجفی، امام نقی، shahin najafi istade mordan text, shahin najafi istadeh mordan, ایستاده مردن, دانلود آهنگ جدید شاهین نجفی - استاده مردن, فول آلبوم شاهین نجفی, دانلود ترانه نقی شاهین نجفی, پوستر ترانه آهنگ نقی شاهین نجفی, حکم قتل کشتن ارتداد شاهین نجفی, تصویر پوستر شاهین نجفی، پیام فضلی نژاد, هم جنس بازی شاهین نجفی, آهنگ شاهین نجفی در مورد هادی، پوستر عکس هتک حرمت امام نقی هادی, پوستر عکس تصویر کمپین امام نقی, پوستر عکس تصویر یاد آوری امام نقی به شیعیان, پوستر عکس تصویر توهین به امام دهم امام هادی نقی, ترانه آهنگ شاهین نجفی در مورد هادی نقی ع، مخفی شدن فرار سوراخ موش شاهی نجفی, کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان، دانلود آهنگ جدید شاهین نجفی که در محکومیت حکم ارتدادش ، emam naghi ، imam naghi، دانلود پوستر آهنگ شاهین نجفی ، متن ترانه شاهین نجفی ، حکم ارتداد و کشتن و قتل شاهین نجفی، کمپین یادآوری امام نقی ع به شیعیان، emam*naghi , imam*naghi با غسل جنابت وارد شوید



  • محمد جواد ابراهیمی

نظرات  (۱۹)

سلام.........
اول از همه ممنون که بهم سر زدین........
چون شما نظر(انتقادوپیشنهاد)خوبی دادین منم همین کارو میکنم........
احتمالا شما جدیدا این وبو ساختین چون مطالب کمی توشه گفتم........
اگه سعی کنین ظاهرشو زیبا کنین مردم مشتاق میشن تا مطالبو بخونن....
یه چیزی قالبتون بالا نمیاد....
و خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
ممنون لینکم کردی........منم لینکتون کردم.........
این دفعه قالبتون بالا اومد............زیباست.....
اگه کمکی ازم بربیاد در خدمتم............یاحق
  • فدایی ولایت
  • اللهــــــم عجــــــــل لـــــولـــــــیــــــکــــــــــ الــــــفـــــرج
    ممنون ازلطفتون.......به اون وب هم سر زدم و نظر دادم.......
    سلام...خداقوت...ممنون از حضورتون...
    شما هم با افتخار لینک شدید...
    مطلبتون رو خوندم کامل....بسیار خوب نوشتید...عالی بود...
    امان از غفلت ما از صاحبمون...
    یاعلی
    پاسخ:
    ممنون از حضور پر برکتتون
    سلام..................
    ...ღ♥ღ
    ..ღ♥ღ
    ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
    ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
    .......................ღ♥ღ
    ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
    ...........ღ♥ღ
    ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
    ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
    ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
    ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
    ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
    ....................................................ღ♥ღ
    ..........................@@..@@.............ღ♥ღ
    ..........................@@..@@.............ღ♥ღ
    ..............................@@................ღ♥ღ
    ..............................@@...............ღ♥ღ
    ................................................ღ♥ღ
    باسلام
    با مطلب "معامله با خدا" شأن نزول آیه 207 بقره (در وصف آقا امیرالمؤمنین علیه السلام ) بروزم.
    عاشقان آقا امیرالمؤمنین علیه السلام منتظرتان هستم.
    یاعلی
  • بسم الله الرحمن الرحیم
  • سلام
    وب مفید و جالبی است
    پس برای سپاس از لطفتون یک بیت شعر که خیلی دوست دارم مینویسم البته قبلا هم نوشتم اماتکرارش به خودم روحیه میده
    یک چشم زدن غافل از ان یار نباشیم شاید که نگاهی کند اگاه نباشیم
    خدا کنه امسال بهتر از سال های گذشته شب قدر را قدر بدانیم
    اقا شرمنده ایم اما بازهم ..........خیلی التماس دعا
    اگه دوستان دیگرمون هم از این وب قشنگ دیدن کنند فکر کنم خوشحال بشوند اما در کل گوش به فرمانیم
    یا علی
    التماس دعا
    معین
  • قاصدک گمنام
  • سلام
    بابا محتاجیم به دعا چقدر شما التماس کردی
    ولی واقعا دعا کردن برای هم تو زندگی خیلی مهمه خیلی ها
    راستی در پست اولت از ته دل منم گفتی ما میگیم نطر بدین تا نقایص و درس کنیم یا به هم کمک کنیم که از همه یزمینه ها رشد کنیم امر به معروف کنیم
    طرف نظر می ده سلام به من هم سر بزن خب یکم در مورد نوشتهامون نظر بده اصلا موافقی مخالفی معلومه که اصلا نخونده!!!!من پست هاتو خوندم مفید بود بهمن هم سر بزن تا از نظرات شما هم استفاده کنم ولی امیدوارم شما بخونی
    که میدونم میخونی
    التماس دعا
    پاسخ:
    ای به چشم
  • قاصدک گمنام
  • سلام دوست من ممنون که اومدی ونظرت رو دادی راستی جوابت رو خوندی منطقی بود یانه؟ هنوزم برات شبهه است یا قانع شدی؟ دوست من در کل آدم باید مفهموم مطلب رو بفهمه شما هم درست میگفتی ولی اگه کمی تامل میکردی متوجه اصل مطلب می شدی
    موفق باشی
    بازم بهم سربزن
    پاسخ:
    بله جواب های شما رو خوندم حرفای شما صحیح بود اما منظور بنده چیز دیگه ای بود انشاالله خدمت می رسم عرض می کنم
    سلام وبلاگ قشنگی دارین. مطالب هم خیلی خوب بود من حتما لینکتون میکنم . حالا اگه بخوام شما هم منو لینک کنین جز کدوم دسته از اون هایی هستم که گفتین ؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام
    مطلب اولتان راآخر از همه خواندم...
    ولی انگار به موقع رسیدم....
    چون امشب شب دعاست...
    مولای من...شرمنده ام...
    التماس دعا

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد

    و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم
    چشم شما الان با افتخار لینک شدید
  • رهرو ولایت
  • سلام علیکم.خسته نباشید.در صورت تمایل به تبادل لینک حقیر رو مطلع بفرمایید.یازهرا
  • مرتضی میرچولی
  • با سلام وقت بخیر خدمت شما
    لطفا وبلاگ طرفداران دکتر محسن رضایی را مشاهده فرمایید و در نظرسنجی آن شرکت نمایید.
    با ثبت نظرات و انتقادات خود در بخش نظرات ما را در بهبود و پیشرفت یاری نمایید.

    در صورت تمایل به تبادل لینک ما را با
    عنوان: طرفداران دکتر محسن رضایی

    لینک نمایید و سپس به ما اطلاع دهید بلافاصله با افتخار لینک خواهید شد.

    و در صورت تمایل به همکاری و حمایت از دکتر با ایمیل
    با تشکر
  • مرتضی میرچولی
  • با سلام و وقت بخیر خدمت شما
    لطفا وبلاگ طرفداران دکتر محسن رضایی را مشاهده فرمایید و در نظرسنجی آن شرکت نمایید.
    با ثبت نظرات و انتقادات خود در بخش نظرات ما را در بهبود و پیشرفت یاری نمایید.

    در صورت تمایل به تبادل لینک ما را با
    عنوان: طرفداران دکتر محسن رضایی

    پاسخ:
    حتی برای پول و مقام چون اینام الکین
    سلام حاج اقا من تا حالا چندبار تو وبلاگ بنیان نظر گذاشتم ولی ارسال نمیشه.خواستم بگم ما سرزدیم ولی ردی ازمون به جانموند
    پاسخ:
    ممنون
    سلام وب خیلی زیبایی دارین
    من شما رو لینک میکنم شما هم اگر خواستید منو با اسم " بیایید با خدا اشتی کنیم " لینک کنید خوشجال میشم
    خیلی از این مطلبتون خوشم اومد تو سیستمم سیوش کردم البته با اجازتون
    در پناه حق
    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">