جنبش مرصوص

تحلیلی سیاسی فرهنگی

جنبش مرصوص

تحلیلی سیاسی فرهنگی

جنبش مرصوص

خداوند در سوره صف می فرماید:
إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ

می خواهیم از مرصوصین شویم.
بنیان مرصوص یعنی بناهای پولادین

پیوندها

یه خبر

به علت مسافرت یه چند روزی نمی تونم بحث هدف

رو ادامه بدم انشاالله در اسرع وقت جبران می کنم

  • محمد جواد ابراهیمی

نظرات  (۹)

  • یکی از مبشرای27
  • سلام.دوباره ببخشید اما یه سوال برام پیش اومد میشه جواب بدید؟
    "1.این وبلاگهای گروهی که لینکشون کردین(به جز مبشران و همسفران خورشید)مربوط به کجاها میشه؟منظورم اینه ما برا سازمان معارفیم اینا برا کجا هستن؟
    2.میشه قالب وبلاگ مبشرانوعوض کنیم؟
    ببخشید که اینقد سوال دارم!!!!یکم بیش از حد کنجکاوم

    جواب:
    مربوط به بچه های اردوی سپهر است
    اونها هم مثل شما دانش آموز هستند اما اونها در یه دوره نه ساله شرکت کردند و الان هم بعشی از اونها پس از پنج سال از دوره اول سپهر فارغ تحصیل شدند
    و برای اونها یه وبلاگ به خاطر کارهامون تشکیل دادیم
    در مورد قالب هم الان مسافرت هستم شما یه قاب خوب پیدا کند کدش را برای ما ایمیل منید چشم!
  • ریحانه ی آفرینش
  • سلام.
    وقت شما بخیر.
    شرمنده از نظری که برای تاخیر مطالب گذاشته بودم فکر کردم دستی نگذاشته بودید!
    بازم شرمنده.
    سلام
    قراره هر کی میره مسافرت همه چیز تعطیل بشه
    آخه معمولا علما پیامبر گونه همه کارها رو پیگیری میکنند.
    با تشکر
    سلام.
    عزاداریهاتون قبول
    جناب آقای پازوکی فکر کنم این ایام(دهه ی اول محرم) همه یه جورایی تعطیل باشن!!!

    اگه قصدتون یادی بنده بود بسیار ممنونم
    بازم شما
    با تجربه
    سلام
    ما حالا حالاها باید در محضر شما تجریه کسب کنیم
    بی تجربه
  • ریحانه ی آفرینش
  • سلام.
    عجب سفر طولانی!
    یا آدرس مبشران صبح دقیق سیو نشده و یافونت و نتظیمات وبلاگ دچار مشکل شده!
    چون خرابه...
    حیلی برام جالبه که مبشران صبح چقدر زود به زود آپ میشه!

    جواب:
    چون کار مبشران به سنگینی کار معین های محترم نیست
    خیلی از چیزهایی که در این جا ثبت می کنم یه کار علمیه
    اما در مبشران یه کار تبلیغی
    پس کندی این وب به خاطر اهمیتش است سید اولاد پیغمبر
    سلام.آقای ابراهیمی چرا شما ایمیل های منو نمیگیرین؟آدرسمو براتون گذاشتم.من که میفرستم ارسال میشه نمیدونم چرادریافت نمیکنید؟
    تووبلاگ مبشران براتون نظر گذاشته بودم
    سلام عزاداریهاتون قبول مسافرت همه تموم شدولی مثل اینکه مسافرت شما همچنان ادامه داره !!!انشاالله سفرکربلا! ولی کم کم داره امتحانامون شروع میشه اونوقت ماشرمنده ی شمایم که یه مدتی نمی تونیم درخدمتتون باشیم!! یاعلی مدد

    جواب:
    الحمدلله دیگه تموم شد
    انشاالله ما شرمنده شهدا نشویم ابراهیمی کیه!!!!!!!
    اگه خودتونو معرفی می کردید بد نبود
    سلام. واقعا وب قشنگی دارید که بسیار قابل استفاده است. از خوندن مطالبش لذت بردم و انشالله دیگه مشتری ثابتتون باشم آدرس خودم را فعلا نمیزارم یه کم آبرومند که شد بعدا عرض میکنم خدمتتون
    التماس دعا (البته التماس به معنای واقعی چون شدیدا به دعای دوستان خوبم نیازمندم)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">