جنبش مرصوص

تحلیلی سیاسی فرهنگی

جنبش مرصوص

تحلیلی سیاسی فرهنگی

جنبش مرصوص

خداوند در سوره صف می فرماید:
إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ

می خواهیم از مرصوصین شویم.
بنیان مرصوص یعنی بناهای پولادین

پیوندها

بال پرواز

دختری با خدا قرار ملاقات داشت.

خدا به او فرمود: مخلوق زیبای من، از من چیزی بخواه.

دخترک به خود بالید.

خوشحال از اینکه مخاطب سخن خدا شده است و مست شنیدن کلام خدا بود.

که خداوند دوباره فرمود. بنده زیبای من، از من چیزی بخواه.

دخترک که تا به حال چنین لذتی را نچشیده بود گفت خدایا دوست دارم نزد تو باشم تا همیشه با من سخن بگویی و من لذت ببرم.

خداوند فرمود باید به سوی من کوچ کنی.

دخترک گفت می­آیم.

خداوند فرمود: برای آمدن نزد من نیاز به بال داری. نه پا.

دخترک گفت خدایا بالم بده تا به سوی تو پر بکشم.

خداوند فرشته­های خود را صدا زد و عطیه­ای به آنها داد تا آن را به دخترک بدهند، تا با آنها به سوی او پرواز کند.

دخترک خوشحال هدیه خداوند را باز کرد.

دخترک با چادری سفید به سوی خداوند در نماز خود پر کشید.

ابراهیمی

نظر یادتون نره!!

  • محمد جواد ابراهیمی

نظرات  (۵)

  • ریحانه ی آفرینش
  • . سلام. خوشا به حال پرواز این دخترک.
    میگن نماز معراج مومنه ولی نماز بعضی از ماها یا شایدم خیلی از ماها معراج نیست و خیلی فاصله داره؟
    حقیقتا باید چی کار کرد؟
    به طور عملی نه تئوری؟

    جواب: البته موضوع من حجاب بود اما نکته شما جالب بود.
  • ریحانه ی آفرینش
  • نمیدونم سوال قبلیم ثبت شد یا نه ؟ ولی یکم از جواب سوالم رو یافتم ولی کافی نیست.
    : آیت الله بهجت از مرحوم آقای قاضی رحمه اللّه نقل می کردند که ایشان می فرمود: ((اگر کسی نماز واجبش را اول وقت بخواند و به مقامات عالیه نرسد مرا لعن کند!و یا فرمودند: به صورت من تف بیندازد.))
    و همین که نمازگزار اهتمام داشته باشد و مقیّد باشد که نماز را اوّل وقت بخواند فی حدّ نفسه آثار زیادی دارد، هر چند حضور قلب هم نباشد.(3)

    جواب: آخر سوالت را نگفتی چیه؟؟؟؟؟؟
  • ریحانه ی آفرینش
  • راستی ادامه بحث چه چیزی اهداف ما را مشخص میکند چی شد؟
  • ریحانه ی آفرینش
  • چه جالب.
    نمیدونم چرا بار اول فکر کردم درباره حجاب بود!!!!!
    گفته بودم که بیایی غم دل با تو بگویم
    چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی!

    خوشبحال ما خانم ها که با هدیه خود خدا به ملاقاتش میریم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">